Sunday, April 23, 2017

Mida naised tegelikult tahavad?

Vahelduseks trennijuttudele...

Kunagi keegi võrdles naisi ja mehi makaronidega: naine olevat nagu keedetud makaron - painuta üht või teistpidi aga ei murdu. Mees seevastu aga prõksuga pooleks.
Mina tean, et mul pole õigust olla masendunud, alistatud, lootusetu.... Kasvõi kulmude peal aga minna saab ainult edasi ja aina paremaks. Muud võimalust lihtsalt pole! Kui otse ei saa siis lähen ringiga!
Algaja ettevõtjana ei osanud ma esialgu endale puhkepause tööde vahele planeerida. Tihtipeale juhtus, et mul oli kaks söögiaega: hommikusöök kodus ja õhtusöök kodus. Vahepeal tegin tööd 10-12 tundi. Raske oli aga tegin rõõmuga ja teen siiani. Sellest ajast on mul meeles, kuidas üks püsiklientidest küsis massaažiaega. Jõudis kokku lepitud kellaajaks, istus diivanile ja küsis: "Kas sa söönud oled täna? Ma lähen ära, kui pole, saad vähemalt süüa ja puhata." Tookord ma luiskasin ja kinnitasin, et kõik on korras aga olin meeldivalt üllatunud. Ta hoolis...ja veel meesterahvas, täitsa võõras inimene! See mees võitis minu südame.

Nii ma olengi keedetud makaron, motiveerin iseennast, sest alla anda ei tohi - Sa ei või kunagi teada, kelle eeskuju Sa oled ❤❤❤




Sunday, March 26, 2017

Tujurikkujad köha ja nohu

Külmetus ja tuumanohu lisasid "menüüsse" sinupreti, vipise ninatilgad ja kihisevad tabletid. Tavapärane päevarutiin on nö rikutud ja pähe tikuvad teistmoodi mõtted. Kui palju sportimist on liiga palju? Kas pere "kannatab" minu sportimise pärast? Kas ma peaks passi vaatama? Jne
Hiljaaegu tagasi öeldi mulle südametäiga: "Kas neljakümneaastane vanamutt peab 4 korda nädalas trenni tegema?! Mis mu vigastus on???"
Ma ei ole kindlasti mitte ideaalne ja see kes on, võtku esimene kivi. Võtan omaks- olen jah nelikümmend ja käin 4 korda nädalas trennis. Vahel rohkem, vahel vähem. Püüan jagada oma aega pere, töö ja trenni vahel nii nagu oskan. Kui ma jooks 4 korda nädalas 6 õlut, kas ma siis oleks rohkem kodus? Millist eeskuju ma tahan oma lastele näidata? 
Konstruktiivne kriitika on oluline, aitab näha asju teiste inimeste perspektiivist lähtudes ja annab võimaluse areneda. Võimalik, et ma treenin rohkem, kui mõned teised inimesed aga teised on teised ja mina olen mina. Ma olen parem inimene, kui saan ennast maha laadida. Kindlasti olen aastate jooksul selgeks saanud selle, et ennast peab armastama ja enda eest peab hoolitsema sest kui sina ise seda oluliseks ei pea, siis on sinu sõnum: ma ei ole oluline! Läksin praegu natuke trotsi täis ja pean ära lõpetama enne, kui midagi sitasti ütlen.




Friday, March 24, 2017

Kui suur on emme pepu?!

See hetk, kui õhtul trennist tulles avastad, et sul on puudu 900kcl.... Ma olen kümmekond päeva myfitnesspal´i kasutanud ja oma toidud üles kirjutanud. Süsteem on umbes selline, et toitu ette valmistades kaalun ära, tipin sisse ja vaatan palju kokku tuleb. Ei ole mina viitsinud jälgida, kas valgud, süsivesikud ja rasvad on õiges vahekorras vms. Ma lihtsalt vaatan, et oleks juurikaid, toorest, puuvilju ja liha/kodujuustu. Mind huvitas just see, kas ma üldse söön nii palju, et minu nö päevane energiavajadus oleks rahuldatud. Avastasingi, et selle äpi järgi ei tule ilma patustamata see ca 1400kcl üsna tihti täis. 
Ja kui Brenafitness ütles, et võtab vabalt, siis ma võtan ka vabalt :) - ei kaalu ega mõõda ennast nii nagu eelmisel aastal: iga nädal teisipäeviti. Viimased numbrid said kirja 10.03 ja võib-olla uuendan kabariite järgmine nädal millaski... kui on, mida uuendada. Äkki on nii, et mitte s.ttagi pole muutunud 😄 Peegelpilt mulle meeldib ja paksuna ma ennast ei tunne seega kõik peaks nagu OK olema. 
Jõusaalis olen ka hakanud käima: üleeile oli juba kolmas kord sel aastal! Midagi sai seal kerelihastega tehtud, sest valus on liigutada ja köhida. Päris kena koht, ma usun, et lähen sinna veel 😋
Natuke nalja ka. Aastate jooksul on saanud mõned lapse teravamad märkused üles kirjutada ja armas FB meenutas minu tütre kunagist vestlust vanaemaga....


Sunday, March 19, 2017

Kahe kuu plaan ja eesmärgid?!

Kuna ma osalesin ka eelmisel aastal, siis lisasin seekordse võistluse "enne" pildi juurde eelmise aasta "enne ja pärast" pildi. Ausalt, kui pilti poleks teinud, siis ei usuks. Sel aastal ma arvan, et sellist silmaga nähtavat tulemust vist ei tule aga no mine tea 😊
Otseselt kaalust alla eesmärki seekord ei ole aga... :
1) soovin jälgida järgneva kahe kuu jooksul Myfitnespal'i abil, kui palju ma tegelikult sisse söön (plaanis hoida päevas 1800 kalori ligi)
2) soovin oluliselt vähendada maiustuste hulka toidulaual
3) kahe kuu jooksul jälgida kas ja kui palju muutust on näha ja vastavalt sellele otsustada, kuidas edasi toimida.

Trennidest nii palju, et 2016 sügisel alustasin MMAces spordiklubis MMA treeningutega, lisaks teen kodus jõutrenni ja käin jooksmas. Kokku tuleb nädalas keskmiselt 6-8h treeninguid ja kui aus olla siis ega ma vist päris täpselt ei teagi, kas ainult maiustuste piiramine aitab rasvaprotsenti veidi allapoole tuua aga vaatame 😋

Friday, March 17, 2017

BeFit2017

Minu jaoks on seekord siis juba teist korda osaleda Hers ajakirja konkursil kahe kuuga rannavormi :)
Eelmisel aastal saavutasin enese jaoks üllatavad ja uskumatud tulemused ning jäin väga rahule. Peale konkursi lõppu kuni tänaseni olen olnud tubli edasi. Võtsin kaalus veidi tagasi aga visuaalset pilti võrreldes.... ütleme, et ei ole võimalik võrrelda võrreldamatut.
BeFit2017 algas minu jaoks 01.03. Seekord olin kohe alguses tark ja tegin MyFitnessis kehaanalüüsi, et oleks rohkem võrdlusmaterjali ja statistikat.
Kogemus näitab, et ma kipun enda kallal hurjutama ja ennast süüdistama aga nagu ma veendusin ennast kaaludes ja eelmise aasta minaga võrreldes - "kaal valetab". Usu teksapükse ja peegelpilti 😉 Endiselt püüan toidulauale valikuid tehes jälgida toitumiskava ja seekord võtsin endale appi Myfitnespal toidupäeviku.

Sunday, January 29, 2017

Heietused MMA trennist

2016 septembrist alustasin treeningud Pärnu MMAces klubis. 3 kuud kestev baaskursus on läbitud ja nüüd põhigrupis. Alustasime maasvõitlusega, siis püstivõitlus ja viimasena poks. Küll ma ootasin, millal juba poksida saab. Mulle kohe üldse ei meeldinud see teiste inimeste otsas nühkimine ja võõrad inimesed "minu ruumis". Trennis ei saanud isegi nahka märjaks... Nüüd siis, mitte et ma suurt asjast jagaks, aga matil saab ikka rähelda. Nt üleeile võtsid sparrid nii läbi, et ma väsisin täitsa ära :D Koju jõudsin "vigasena" - seljalihased olid suurest pingutusest jube valusad, iga liigutus pani ohkama ja magama oli väga valus minna. Supper rahul trenniga :) :)
Tegin 4 raundi. Kõik neli sparripartnerit käänasid mu kreeka-eeks :) Selline tunne oli, et mida rohkem rapsid, seda kõvemini tõmmatakse silmus koomale. Mitu korda õnnestus jalgade vahele nii lukku jääda, et välja ei oska tulla. Ühtegi võtet meelde ei tule...... peaasi, et hingata saaks...

Aga ikkagi on asi huvitama hakanud. Mul on hea meel, et Ivi 3D treeningust mulle Henri trenni soovitas. See püherdamine pole ka enam nii hull, olen sellest "kallistamise kartusest" vist üle saanud. Meestega sparrimine on veidi keeruline esiteks juba pikkuse ja kaalu vahe pärast aga õnneks on ka väiksemaid tüüpe ja no ega trennis armu ei anta :) Tšekivad küll, et kas kõik on korras ja ega ma haiget ei saanud aga spordiala on selline, et ikka juhtub nad nagunii poole jõuga teevad - egas vana inimest saa päris ära tappa ju ;) Olen sellega arvestanud, et õnnetusi ikka juhtub, kui pead-jalad on segamini. Mul on ainult kahju, et kõikides trennides töö tõttu osaleda ei saa. Eriti poksimine tahab kõvasti harjutamist - lausa oma kindaga saan koguaeg tuppa!!! 

MMA trenne on nädalas 3 korda, lisaks 2 korda nädalas avatud matt ja üks ringtrenn. Püüan nii palju kohal käia kui võimalik. Kodus olen nüüd alates 28. detsembrist teinud 3 korda nädalas kogu kehale jõuharjutusi. Kasutan põhimõtteliselt neid samu harjutuste kavasid, mis Aivar eelmine aasta mulle kokku pani. Mul on kodus kõik vajalik olemas: fitpall, kummilint, hantlid, liivakott, TRX rihmad ja iseenda raskus :) Jooksmisest oli väike puhkus ja nüüd vast ehk proovin korra nädalas minna, et päris laisaks ei jääks :) 
 
 

Monday, September 26, 2016

2016 plaanid viimaseks kolmeks kuuks

Ammu pole kaalu peale astunud kuna ei ole tahtnud seda numbrit teada aga täna hommikul tegin selle ära - 61,6 kg

Ega see mind ei rõõmustanud aga midagi sellist ma arvasin olevat. Jalgadest ei saa aru veel, et oleks juurde võtnud, tsellukas on ka kontrolli all aga eile vaatasin, et käed on pehmed ja rinnad on tagasi. Seega tuleb hakata asjaga tegelema. Puhata sain ja õunaaeg hakkab läbi saama ja ongi paras aeg hakata 2017summerbody´ga tegelema hakata :) Plaan on hea. Siiani ma olen ikka söönud mida tahtsin ja päevane kaloraaž ilmselt päris suur. Eelkõige tuleb nüüd maiustuste kuritarvitamine lõpetada!
Statistika näitas, et mul on tänaseks kokku 1374km joostud. Aasta lõpuni on jäänud 14 nädalat: vaatame kas ma saan aasta lõpuks 2000km täis, so umbes 44,7 km nädalas.
05.sept. alustasin MMA baaskursusega. Kestus on kolm kuud ja praegu õpime BJJ tehnikat ja võtteid. Suhtusin sellesse küll väikese eelarvamusega, kellele seda ikka vaja on :) aga mine tea hakkab äkki meeldimagi ;)

14 nädala plaan järgmine siis:
1) võtta uuesti maha 4kg ehk tagasi 58kg
2) joosta iga nädal 44,7km ja aasta lõpuks oleks täis 2000km

Kuna ma jõusaali kaarti pole enam pikendanud siis tuleb mingi kodune kava välja mõelda. Sport on päris kulukas hobi ma ütlen :)